expedia
Fotogalleri

Apartamento Bocchoris 22

Stjärngradering
4 out of 5

Information

Recensioner

3,0 / 5
1 recension

Bekvämligheter

  • Gratis wi-fi
  • Kök
  • Luftkonditionering
  • Tvättmaskin

Karta

I närheten

  • Populär plats
    Pollensas hamn
    1 min till fots
  • Populär plats
    Playa del Port de Pollença
    4 min till fots
  • Populär plats
    Vall de Boquer
    17 min till fots

Välj datum för att se priser

Boka online eller ring

08 51761642

    Om området

    Puerto de Pollensa

    Apartamento Bocchoris 22 ligger i Pollensa. Pollensas hamn och Alcudias hamn kan vara värda att kolla in om du har aktiviteter på programmet, och den som föredrar att uppleva områdets vackra natur kan utforska Cabo de Formentor och Alcudia strand. Har du tänkt gå på ett evenemang eller se en match när du är i stan? Kolla upp vad som är på gång på Plaza de Toros eller Karting Can Picafort.

    Gå till vår reseguide för Puerto de Pollensa

    I närheten

    • Populär plats
      Pollensas hamn - 1 min till fots
    • Populär plats
      Playa del Port de Pollença - 4 min till fots
    • Populär plats
      Vall de Boquer - 17 min till fots
    • Populär plats
      Mirador Es Colomer - 6 min med bil
    • Populär plats
      Bahia de Pollensa - 7 min med bil

    Ta sig runt

    • Sa Pobla station - 21 min i bil
    • Palma de Mallorca (PMI) - 46 min i bil

    Om boendet

    Apartamento Bocchoris 22

    4-stjärnig lägenhet nära Pollensas hamn
    Varje lägenhet har stor kyl/frys, ugn, spishäll och mikrovågsugn i köket. Gäster kan slappa framför en platt-tv med satellitkanaler och boendet har även tvättmaskin och vardagsrum.
    Apartamento Bocchoris 22 har luftkonditionerade rum med kaffe- och tebryggare och hårtork. Rummen har balkonger. Rummen har separat vardagsrum. Rummen i denna lägenhet med 4 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll, mikrovågsugn och separat middagsplats. Badrummen har badkar eller dusch.
    Denna lägenhet i Pollensa erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Platt-tv med satellitkanaler. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner.

    Regler

    Incheckning

    Incheckning: 16:00 - 24:00
    Tidig incheckning i mån av tillgång
    Minimiålder för incheckning - 18 år

    Incheckningsinstruktioner

    Detta hotell har ingen reception. Kontakta hotellet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.

    Utcheckning

    Utcheckning innan 10:00
    Sen utcheckning i mån av tillgång

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Gratis spjälsängar!

    Husdjur

    • Djur ej tillåtna

    Accepterade betalningsmetoder på boendet

    MasterCard
    Visa

    Viktig information

    Avgifter

    Du ska betala följande avgifter på boendet:

    • Deposition: EUR 300 per vistelse
    • En skatt tas ut av de lokala myndigheterna och debiteras på boendet. Skatten minskas med 50% efter den åttonde natten du bor på boendet och barn under 16 år är skattebefriade. Andra skattebefrielser och rabatter kan gälla. Du kan få mer information genom att kontakta boendet med uppgifterna i bokningsbekräftelsen som du fått efter att ha bokat.
    • Stadsskatt: Från 1 november till 30 april, 0.55 EUR per person, per natt, upp till 8 nätter. Skatten gäller inte barn under 16 år.
    • Stadsskatt: Från 1 maj till 31 oktober, 2.20 EUR per person, per natt, upp till 8 nätter. Skatten gäller inte barn under 16 år.

    Vi har listat alla tilläggsavgifter som hotellet har upplyst oss om. Avgifter kan emellertid variera, beroende på till exempel vistelsens längd eller vilket rum du bokar.

    Att hålla koll på

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
    Statligt utfärdat foto-ID och kreditkort krävs vid incheckning för oförutsedda utgifter.
    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
    • Det finns ingen parkering på området.
    • Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
    Boendets registreringsnummer
    ETVPL/13610

    Bra att veta

    Kontanttransaktioner på hotellet kan inte överstiga EUR 2500, på grund av statliga bestämmelser. Du kan få mer information genom att kontakta hotellet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Endast registrerade gäster är tillåtna på hotellrummen.

    Hotellbekvämligheter

    Internet

    • Gratis wi-fi

    Familjevänligt

    • Gratis spjälsäng

    Kök

    • Stort kylskåp
    • Spishäll
    • Mikrovågsugn
    • Ugn
    • Diskmaskin
    • Kaffe- och tebryggare
    • Köksutrustning

    Sovrum

    • Sängkläder tillhandahålls

    Badrum

    • Badkar eller dusch
    • Hårtork
    • Tvål
    • Handdukar tillhandahålls
    • Toalettpapper

    Utrymmen

    • Vardagsrum
    • Matsal

    Underhållning

    • Platt-tv med satellitkanaler

    Utomhus

    • Balkong

    Tvätt

    • Tvättmaskin

    Komfort

    • Luftkonditionering
    • Uppvärmning

    Husdjur

    • Inga husdjur tillåtna

    Anpassning/tillgänglighet

    • Rökning förbjuden

    Tjänster och inrättningar

    • Strykjärn/strykbräda
    • Mörkläggningsgardiner
    3,0

    Gästbetyg

    5 - Fantastiskt
    0
    4 - Bra
    0
    3 - Okej
    1
    2 - Mediokert
    0
    1 - Dåligt
    0

    3/5

      2 week stay in August 2019

      Lovely spacious apartment in an ideal location. We had several complaints with the property; One of the mattresses had to be replaced due to it being saturated in urine from the previous guests, which meant we couldn’t sleep in the bed on our first night. YupiHome didn’t answer the phone or reply to my email the following morning which was very frustrating. The shower flooded the bathroom due to the drain being blocked which leaked into a downstairs apartment. The owner of the apartment came to see what the problem was and managed to speak to YupiHome and explaining bed the situation. A cleaner eventually came and unblocked the drain in the shower which rectified the flooding and she brought clean bedding to change the bed which I explained was not good enough and she checked the mattress and agreed it needed changing. After a long conversation with YupiHome they agreed to change it. The old mattress and dirty bedding remained on the balcony for the duration of our stay which made us feel very angry and upset. The kitchen wasn’t very well stocked and we had to buy wine glasses and tea towels. Also the toaster didn’t work. We couldn’t get the tv to work. We had to leave the key to the building in the plant pot outside at various times which wasn’t ideal but we had no choice with there being so many of us coming and going st different times. The key was taken from the plant pot which left us unable to access the building so we had to contact YupiHome, they arranged for the daughter of the owner to give us another key. She was very unfriendly and unhelpful. We found out on our last day that the owner of apartment 2a had taken the key. The lack of information in the apartment and unhelpful ness of the owners family made us feel very disappointed. In summary it is a lovely apartment but not very well managed. There was a real lack of communication, no instructions or information to assist us during our stay.

      Har du förslag på hur vi kan förbättra sidan?