Den moderna lägenheten ligger i Rosas (Catalan Roses), en spansk kommun i provinsen Gerona, Katalonien. Rosas ligger på Costa Brava, på norra kusten av Rosen, söder om Cape Creus. 150 m från sandstranden, 1. 9 km från staden, 2. 6 km från busstationen, 20 km från järnvägsstationen, 70 m från snabbköpet. Huset ligger i ett livligt område nära affärer och restauranger. Roses är ett stort turistcentrum med moderna hotell, vackra stränder, två hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lång sandstrand och längre öster ett stort antal vikar, som Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera och Jóncols Montjoi. Några av dess stränder har Blue Flag-priset, en symbol för kvaliteten p�� deras miljö.
Denna moderna lägenhet med 2 sovrum är lämplig för 6 personer. Det är mysigt, nybyggt och har en yta på 75m2. Sovrummen är enkla men moderna utrustade. I ett sovrum har den en dubbelsäng och de andra två enkelsängar. I vardagsrummet finns en bäddsoffa f���r 2 peson, ett soffbord med stolar, TV och matbord med 6 stolar. I köket hittar du
En spis med köksfläkt, kylskåp, mikrovågsugn, kaffebryggare, tvättmaskin, porslin, bestick, köksredskap och brödrost. Den har 2 badrum, alla med duschkabin. Lägenheten har följande bekvämligheter: hiss, terrass, tr��dgårdsmöbler, strykjärn, luftkonditionering (kallt / varmt), luftkonditionering i sovrummet, täckt parkering i samma byggnad, TV och internet (avgifter tillkommer). På begäran kan du också boka en barnsäng. Utrustningen i lägenheten är enkel men elegant.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de s��rskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt f��r kunden, är det en avgift på 50,00 € förfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen, som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ägaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. ��garen har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ��garen kan när som helst fr��ga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet f��r detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för följande situationer:
först Någon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de också hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer från externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ��garen att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller h��gre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.