GalerĂa de Rescator Resort 314.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende pĂ„ 45 mÂČ mysigt och mycket ljus.
Det Àr 1200 m frÄn busshÄllplatsen, 1300 m frÄn stormarknaden, 1500 m frÄn staden, 1900 m frÄn sandstranden och ligger i ett lugnt omrÄde i bergen.
Faciliteterna inkluderar en sÀker, gemensam pool, TV.
Köket ïżœïżœïżœïżœr utrustat med kylskĂ„p, mikrovïżœïżœgsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Àr ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strÀnder och tvÄ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lÄng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. NÄgra av dess strÀnder har tilldelats BlÄ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sÀker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar, 1 bÀddsoffa för 2 personer
 Vardagsrum:
 - TV
 kïżœïżœk:
 - KylskÄp, MikrovÄgsugn, RÀtter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med badkar
 AllmÀnt:
 - 2 vĂ„ningar, sĂ€ker, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 mÂČ bostadsyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pïżœïżœ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
Insïżœïżœttning. Vid överlïżœïżœmning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingĂ„r i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ïżœïżœ / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta ïżœïżœgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhïżœïżœlle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Ă„ret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig fïżœïżœr sĂ„dana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID fïżœïżœïżœr varje person.
andra Ăverfïżœïżœringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berïżœïżœvar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgĂ€ster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra Leveransnedskïżœïżœrningar frĂ„n större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Ă€n Ă€garens verksamhet kan genomföras nĂ€ra eller i samma byggnad och kan pïżœïżœverka hyresgĂ€stens fasta bostad.
5:e WiFi-tjïżœïżœnsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersïżœïżœtta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.